Sveika mityba - ar žinai, kas tai?

viktorijauziele

5/24/20231 min read

SVEIKA - jau šiame žodyje užšifruota, kad sveika mityba turi būti sveika, o tai reiškia, puoselėti ir gerinti SVEIKATĄ. Štai jums keletas svarbių aspektų:

  1. Įvairumas. Sveikas maistas yra turtingas maistingosiomis medžiagomis, įskaitant angliavandenius, baltymus, sveikus riebalus, vitaminus ir mineralus ir mūsų tikslas turėtų būti, su kiekvienu valgymu gauti visas maistines medžiagas. Įtraukti, kuo daugiau skirtingų produktų, skirtingų vaisių ir daržovių, skirtingų uogų, skirtingos mėsos ir kruopų. Eiti ne per "išbraukti iš mitybos", o "įtraukti".

  2. Eksperimentuokite, ieškokite ir atraskite sau tinkamiausią mitybos modelį, rasti produktus ir patiekalus, kurie patiktų ir būtų priimtini JUMS, ne kaimynei Onai.

  3. Stenkitės ne mažiau suvalgyti, o daugiau pajudėti. Fizinis aktyvumas, aktyviai leidžiamas laikas, pasivaikščiojimai - yra labai geri palydovai sveikos mitybos.

  4. Valgykite viską, tik jauskite saiką, nepersivalgykite. Vadovaukitės taisykle 80/20 - lai didžiąją dalį sudaro sveikatai palankus, natūralus maistas, o visa kita pagal poreikius.

  1. Valgykite pakankamai, valgykite reguliariai, bet gerbkite savos sotumo ir alkio jausmą. Valgykite, kai jaučiatės alkani ir sustokite, kai pasisotinate.

  1. Rinkitės natūralų, kuo mažiau apdirbtą ir apdorotą maistą, produktus, kuriuose kuo mažiau maisto priedų.

  1. Kuo daugiau gaminkite namuose, kuo mažiau valgykite pusfabrikačių.

  1. Saikingai valgykite cukrų, druską, kepta, skrudintą maistą.

  2. Gerkite pakankamai skysčių.

  3. Valgykite sąmoningai, nesinaudodami telefonais ir televizoriumi.